پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی

EN | FA

ششمین نمایشگاه گیاهان دارویی با مشارکت ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان برگزار می‌شود

دوشنبه ، 25 مهر 1401

ششمین

ششمین نمایشگاه گیاهان دارویی با مشارکت ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان برگزار می‌شود

ثبت‌نام در ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی تا ۲۵ مهرماه سال ۱۴۰۱ تمدید شد. این نمایشگاه با مشارکت ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام در ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی تا 25 مهرماه سال 1401 تمدید شد. این نمایشگاه 10 تا 13 آبان‌ماه سال 1401 میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاقی است که در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی محصولات ایران‌ساخت تولید و تجاری‌سازی کرده‌اند. شرکت‌ها و علاقه‌مندان به حضور در این رویداد تا 25 مهرماه برای ثبت‌نام فرصت دارند تا بتوانند محصولات خود را به بازار هدف عرضه کنند.

رویدادی که اهدافی چون «توسعه زیست‌بوم نوآوری حوزه گیاهان دارویی»، «معرفی جدیدترین دستاوردها و محصولات دانش‌بنیان گیاهان دارویی»، «ترویج و فرهنگ‌سازی بهره‌مندی از گیاهان دارویی و طب سنتی» و «آشنایی کشورهای دیگر با ظرفیت‌های فناورانه داخلی و صادرات محصولات» دنبال می‌کند.

ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآوده‌های طبیعی و طب سنتی با مشارکت 500 شرکت دانش‌بنیان و خلاق تولیدکننده دارو و فرآورده های طبیعی و سایر صنایع وابسته به گیاهان دارویی از سراسر کشور و به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مصلی تهران برگزار خواهد شد.