پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی

EN | FA

کارگاه آموزشی صفر تا صد ارائه به سرمایه گذار

شنبه ، 25 فروردین 1403

کارگاه

پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی در نظر دارد در راستای برگزاری اولین رویداد ملی فبین فود کارگاه آموزشی صفر تا صد ارائه به سرمایه گذار را برای علاقه مندان، متخصصان و پژوهشگران محترم به صورت حضوری و مجازی برگزار نماید.

این کارگاه در تاریخ 1 اردیبهشت ماه ساعت 11-8  به مدت 3 ساعت برگزار خواهد شد مهندس مکارم مدیر عامل شتابدهنده کسب و کار فردوسی تدریس این دوره را بر عهده خواهد داشت.

سرفصل های کارگاه آموزشی صفر تا صد ارائه به سرمایه گذار  به شرح زیر است:

  • آمادگی برای حضور در مقابل سرمایه گذار
  • مسیر صحیح انتخاب سرمایه گذار مناسب
  • بایدها و نبایدهای جلسه با سرمایه گذار
  • نکات طلایی در معرفی محصول برای سرمایه گذار
  • فروش فناوری یا جذب سرمایه در کسب و کار

متقاضیان محترم می‌توانند برای ثبت نام به وب‌سایت رویداد به آدرس fabinnfood.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۳۸۹۷۸۳۴۶ تماس حاصل فرمایند.

شایان ذکر است این کارگاه‌ها برای شرکت‌کنندگان در رویداد ملی فبین فود (نماینده تیم ارسال کننده پروپوزال ایده و یا نماینده اعلام کننده نیاز فناورانه) رایگان است. همچنین دانشجویان محترم نیز با ارائه کارت دانشجویی از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار خواهند بود.

نخستین رویداد ملی «فبین‌فود» به منظور هم‌افزایی و مشارکت نقش‌آفرینان زیست بوم دانش و نوآوری در صنعت غذای کشور، با عنوان  «هم‌رسانی نیازها و ایده‌های نوآورانه صنایع غذایی در آزمایشگاه ساخت سریع (فب‌لب)» به همت پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاد دانشگاهی و مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری دراردیبهشت 1403 در مشهد برگزار خواهد شد. این رویداد با حضور صاحب‌نظران و متولیان ملی و استانی صنعت غذا فرصتی مناسب جهت معرفی نیازها و ایده‌های نوآورانه است.

 تاریخ های مهم:

مهلت ارسال ایده و نیاز: 1403/01/27

اعلام نتایج داوری : 1403/01/31

برگزاری رویداد : 1403/02/13