پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی

EN | FA

ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگران جهاددانشگاهی خراسان رضوی در «دومین کنگره بین‌المللی تغذیه»

شنبه ، 15 مهر 1402

ارائه

در سومین روز از «دومین کنگره بین‌المللی تغذیه؛ از مطالعات علوم پایه تا تحقیقات بالینی» که با همکاری جهاددانشگاهی خراسان رضوی، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با حضور محققان داخلی و خارجی برگزار گردید، پژوهشگران این سازمان آخرین دستاوردهای خود را ارئه نمودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، در سمپوزیوم علمی غذاهای فراسودمند این کنگره که امروز جمعه 14 مهرماه در محل تالار مطهری مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار گردید، پژوهشگران پژوهشکده علوم و فناوری موادغذایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی آخرین دستاوردهای خود در این حوزه را ارائه نمودند.

بر اساس این گزارش، دکتر شهرام بیرقی طوسی، عضو هیات علمی پژوهشکده علوم و فناوری موادغذایی جهاددانشگاهی درخصوص « فناوری اکستروژن: روشی برای بهبود ویژگی‌های تغذیه‌ای، و عملگری فراورده‌های غذایی» سخنرانی کرد.

همچنین دکتر معصومه مهربان و دکتر الناز میلانی از دیگر اعضای هیات علمی این پژوهشکده به ترتیب در خصوص « مروری بر ویژگی‌های تغذیه‌ای کینوا و کاربرد آن در غنی سازی فراورده‌های غذایی» و «فناوری تولید مکمل فیبری فراسودمند از فراورده های جنبی کشاورزی و صنایع غذایی» سخنرانی کردند.